مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:062023-02-24اقتصادي

خبر خوب| 100 خانوار زیرپوشش بهزیستی خانه دار شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی مدیرکل بهزیستی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 100 مسکن مددجویی از طریق تسهیلات ساخت و خرید به مددجویان واگذار شده است.

  مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: بهزیستی در کنار تامین سایر نیازمندی های خانواده های تحت پوشش با اجرای اقدامات متناسب و با استفاده از منابع دولتی همچنین استفاده از ظرفیت خیرین و سایر نهادها و ارگان های مختلف نسبت به تامین مسکن مناسب برای خانواده های تحت پوشش اقدام می کند.

وی با بیان اینکه تامین مسکن خانواده های دارای دو معلول در الویت قرار دارند، افزود: دستاورد بهزیستی حفظ و حمایت از سلامتی و بهبود سطح زندگی جامعه هدف است.

حسینی با اشاره به حمایت از 27 هزار خانوار در سطح استان خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی از ابتدا با هدف یاری رسانی به نیازمندان و افراد دارای معلولیت تاسیس شده و مسیری روشن به سمت تخصصی شدن را طی نموده است وامروز سازمانی مطالبه گر در زمینه حقوق افراد دارای معلولیت است.

وی درباره  حمایت های بهزیستی از جامعه هدف تصریح کرد: در سال جاری 987 نفر از مددجویان تحت پوشش، تسهیلات اشتغال زایی، بیمه خویش فرمایی و بیمه کارفرمایی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| 100 خانوار زیرپوشش بهزیستی خانه دار شدند

خبر خوب| 100 خانوار زیرپوشش بهزیستی خانه دار شدند